VIDEO Neexistujúci kôš za tri body v NBA: Keď nevidia rozhodcovia ani súper

Manu Ginóbili strelil kuriózny kôš
Manu Ginóbili strelil kuriózny kôš

NEW YORK - V utorkovom zápase zámorskej NBA medzi San Antoniom a domácim New Yorkom (SA zvíťazilo 100:91) nastala bizarná situácia. V závere tretej štvrtiny sa veterán hostí Manu Ginóbili spoza trojkového oblúka pokúsil prihrať na smeč La Marcusovi Aldridgovi.

Štyridsaťročné krídlo však spoluhráča prehodilo a lopta zapadla priamo do koša. To si však nevšimli rozhodcovia a očividne ani súperovi hráči, ktorí pokračovali v hre. Arbitri zareagovali až po protestoch Ginóbiliho a trénera Spurs a dodatočne hosťom pripočítali body.

Ani to sa však nezaobišlo bez problémov, keď najprv nevzali do úvahy strelu spoza trojkového oblúka a San Antoniu priznali iba dva body. "Sprvu som to nevidel. Potom začali všetci kričať, že to bolo vnútri, tak som sa tváril, že som to zbadal aj ja," s úsmevom okomentoval kuriózny moment tréner San Antonia Gregg Popovich. Pre neho mal duel zvláštnu príchuť, keď dosiahol 1176. triumf a osamostatnil sa na piatom mieste v historickom rebríčku profiligy. Všetky víťazstvá si pritom pripísal práve na lavičke Spurs.


Tagy: New York Knicks San Antonio Spurs Manu Ginóbili

Zdroj:
SITA
Foto:
Youtube; Video: Youtube

DISKUSIA