Niké otvára klientom dvere vo svojich pobočkách!

Stanislav Cintavý, riaditeľ retailovej siete v Niké.Stanislav Cintavý, riaditeľ retailovej siete v Niké. Zdroj: Niké

Spoločnosť Niké po štyroch mesiacoch konečne môže otvoriť dvere vo svojich pobočkách po celom Slovensku. Ako túto správu vníma samotný líder na stávkovom trhu a na čo sa môžu klienti tešiť, to v rozhovore prezradil Stanislav Cintavý, riaditeľ retailovej siete v Niké.

Niké otvára pre klientov svoje pobočky po celom Slovensku. Aký záujem očakávate?

Prevádzky Niké boli zatvorené 121 dní, čo bola pre odvetvie retailu nová situácia. Tipovanie v pobočkách má svoje čaro. Poznám veľa ľudí, medzi nimi aj množstvo mladých, ktorí síce využívajú smartfóny na maximum, ale uprednostňujú tipovanie práve v pobočkách. Títo klienti sa na otvorenie veľmi tešia.

Bol po tipovaní v pobočkách dopyt zo strany klientov?

Áno. Evidujeme množstvo dopytov zo strany klientov, pričom v posledných dňoch, keď ľudia vnímali určité zlepšenie epidemiologickej situácie, sa tento počet ešte zvýšil. Samozrejme, rozhodnutie nestálo na nás, ale veľmi sa tešíme, že situácia na Slovensku sa zlepšila do takej miery, že môžeme pobočky Niké pre našich klientov opäť otvoriť.

Zmenilo sa počas pandémie správanie klientov? Zaznamenali ste, že pobočkoví klienti viac presedlali do online?

Na túto otázku budeme vedieť odpovedať až po otvorení siete. Po otvorení prevádzok v minulom roku sa klienti postupne vrátili v pôvodnom počte. Ako som však spomínal v úvode, aktuálne zatvorenie bolo extrémne dlhé a budeme pozorovať do akej miery sa zmenili návyky ľudí.

Ako budú pobočky po novom fungovať?

Našou prioritou bude absolútne dodržiavanie všetkých hygienických opatrení, ktoré nám príslušne inštitúcie nariadia. Asi najväčší rozdiel oproti bežnému fungovaniu je stanovený počet klientov na 15 m2 plochy. To znamená, že naši klienti si tak na tradičné tipérske diskusie pri výveskách ešte chvíľku počkajú. Taktiež môže byť podľa nariadení vlády upravená otváracia doba, najmä vo večerných hodinách.

Na klientov pobočiek čaká po znovuotvorení hneď niekoľko noviniek. Tou najvýraznejšou je nový vernostný systém pre všetkých registrovaných hráčov. Nový Klub Niké ponúka výhody aj pre hráčov preferujúcich tipovanie v pobočkách. Môžete ich predstaviť?

Náš Nový klub Niké sme spustili od začiatku tohto roka. Pobočkoví klienti sa s ním však prvýkrát stretnú až teraz a verím, že ich zaujme. Jeho základnou myšlienkou je, že podávaním tiketov zbierajú niky na svoje Niky konto. Následne nimi môžu napríklad „zaplatiť“ pri podaní tiketu, ale prípadnú výhru už dostanú v eurách.

Niké v rámci Nového Klubu Niké od 19.4. rozdá 10 000 000 nikov úplne zadarmo, ktoré môžu hráči premeniť na peniaze. Vysvetlíte princíp tejto akcie?

Princíp je veľmi jednoduchý. Klient nemusí urobiť nič iné, len si podať akýkoľvek tiket. Ak to stihne medzi prvými 50 000 klientami, Niké mu pripíše 200 nikov, za ktoré môže napríklad podať tiket.

Pre nových hráčov si Niké pre zmenu pripravila Bonus bez limitu. Čo nám o ňom poviete?

Ešte minulý rok Niké pre nových klientov pripravila atraktívny 20 eurový vstupný bonus. Teraz k nemu pridávame aj Bonus bez limitu. Klient 14 dní po podaní prvého tiketu na pobočke postupuje jednotlivými úrovňami, pričom ako odmenu dostáva voľné tikety. Špecifikum bonusu je to, že posledná siedma úroveň je bez limitu a klient ju môže plniť opakovane počas 14 dní trvania bonusu. Podrobné pravidlá sú samozrejme zverejnené na všetkých pobočkách, prípadne klientovi poradí naša obsluha.

Tešia sa zamestnanci Niké, že sa konečne budú môcť vrátiť?

Rozhodne áno! Niektorí nás žiadali už počas uzávery, či by si len tak nemohli ísť sadnúť na prázdnu pobočku. Treba si uvedomiť, že títo ľudia boli vyše 120 dní vytrhnutí z pracovného procesu, čo síce na začiatku vnímate pozitívne, ale postupom času začne sociálny kontakt chýbať. Verím, že na pobočky sa tešia rovnako klienti, ako aj naši zamestnanci.

Viac o téme: Niké Stanislav Cintavý
 
Staršie správy
Staršie správy
Staršie správy
Staršie správy