Cibulková tvárou kampane, priblížiť sa mladšej generácii
INDIAN WELLS - Slovenská tenistka Dominika Cibulková bude jednou zo šiestich tvárí globálnej propagačnej kampane Xperia Hot Shots. Prezentácia na Facebooku predznamenáva, že projekt spustia v piatok 11. marca.
Základné predstavenie idey sa uskutočnilo v januári počas Australian Open. Tenisová asociácia žien (WTA) v rámci snahy zvýšiť príťažlivosť odvetvia, jeho sledovanosť a komerčnú hodnotu pripravila online šou zo života hráčok nielen na kurte, ale aj mimo neho. Vybrané tenistky, medzi nimi napríklad aj Ruska Maria Šarapovová, Američanka Bethanie Matteková-Sandsová či Nemka Sabine Lisická, sa budú deliť o tenisové aj civilné zážitky. Aktivity budú zaznamenávať na mobilný telefón a prostredníctvom videoserveru YouTube či sociálnych sietí typu Facebooku ich predkladať verejnosti.
Od projektu Xperia Hot Shots si vedenie WTA sľubuje krok vpred v priblížení sa mladšej generácii fanúšikov, ktorá túži spoznávať hráčky aj v ich súkromí, a to v reálnom čase.
"Ide nám o to, aby sme oslovili novú skupinu potenciálnych priaznivcov. Mladí ľudia dnes žijú online a je len prirodzené, že ich aj v športe zaujíma všetko, čo sa deje presne v tom danom momente," skonštatoval Andrew Walkers, viceprezident WTA pre marketing a komunikáciu.
K chystanému zavedeniu atraktívnej technologickej novinky vyjadrila svoj súhlasný postoj aj bývalá jednotka svetového počítačového poradia Maria Šarapovová.
"Je to pokus priblížiť náš šport a nás, tenistky, novým spôsobom pre ľudí, ktorých zaujíma, čo sa deje na kurte aj mimo neho," uviedla Ruska.
- Autor: © Zoznam/
- FOTO: www.dominikacibulkova.sk
- Zdroj: SITA, youtube