Bratislava pripravila kampaň k MS: Horíme nedočkavosťou
BRATISLAVA - Hlavné mesto Bratislava v spolupráci s dopravnou políciou a Slovenským rozhlasom pripravuje počas hokejového svetového šampionátu nepretržitý dopravný servis. Podľa hovorcu primátora Ľubomíra Andrassyho sa prostredníctvom Zelenej vlny v Slovenskom rozhlase mesto pokúsi ponúknuť vodičom základné informácie o dopravnej situácii aj v angličtine.
Mesto už rozbehlo vonkajšiu kampaň, keď sa na verejnosti objavili nosiče vonkajšej reklamy s heslom "Horíme nedočkavosťou". Jej zmyslom je podľa Andrassyho ukázať, že nielen Bratislava, ale celé Slovensko očakáva vystúpenie nielen slovenských hokejistov, ale tých najlepších tímov z celého sveta. Na informačnú kampaň vyčlenilo hlavné mesto Bratislava 96 000 eur.
Ďalšiu vlnu kampane mesto odštartuje 15. apríla a potrvá prakticky až do konca mája. Podľa Andrassyho na najfrekventovanejších miestach v Bratislave umiestnia nosiče vonkajšej reklamy, kde budú informatívne údaje aj v slovenskom a anglickom jazyku. Mesto chce poskytovať informácie s odkazom na internetovú stránku mesta, ktorá informuje o hokejovom šampionáte. Chce tiež prezentovať aj hotline nonstop linku pre fanúšikov, ktorí si nebudú vedieť poradiť a potrebujú sa informovať. Prevádzkovať ju budú v spolupráci s Bratislavským kultúrnym a informačným strediskom v slovenskom a troch ďalších cudzích
Mesto plánuje rozmiestniť taktiež informačné panely v spolupráci so Slovenskou agentúrou cestovného ruchu, ktoré budú venované aj prezentácii Bratislavy ako mesta, ktoré žije nielen ľadovým hokejom, ale v ktorom sú aj zaujímavé historické pamiatky.
Bratislava ponúkne aj špeciálneho mobilného sprievodcu v štyroch jazykoch všetkým fanúšikom, ktorí nebudú chcieť hľadať praktické informácie o šampionáte, sprievodnom programe či doprave v tlačenej forme, ale uprednostnia svoj telefón
- Autor: © Zoznam/
- FOTO: športky
- Zdroj: SITA