V zámorskej NHL padne tabu: Tlak bohatých sponzorov si vynútil zmenu

Ilustračné fotoIlustračné foto Zdroj: SITA

TORONTO - Svetový pohár v hokeji je pre NHL najmä šanca na ekonomický profit a vedenie zámorskej profiligy preto pripravuje aj nečakaný krok. Na dresoch by sa mali podľa kanadskej športovej televízie TSN objaviť logá sponzorov.

V amerických profesionálnych súťažiach sa reklamy na športových dresoch nevyužívajú, ich zavedenie zvažuje basketbalová NBA.

Predseda predstavenstva NHL John Collins pre TSN potvrdil, že sa myšlienkou sponzorských reklám zaoberajú, ale zatiaľ nepadlo definitívne rozhodnutie. V podobnom duchu sa vyjadril aj hovorca hráčskej asociácie NHLPA Jonathan Weatherdon. Na súčasných dresoch v hokejovej NHL je iba logo ich výrobcu. 

Organizátori Svetového pohára očakávajú, že podujatie vygeneruje 100 miliónov dolárov. Zatiaľ majú garantovaných 30 miliónov za vysielacie práva pre kanadské územie. Reklama na dresoch by mohla stáť okolo 2 miliónov dolárov. Pripravené sú sponzorské balíčky v ôsmich kategóriách. Príjmy by mali plynúť aj z predaja vstupeniek a suvenírov. 

Svetový pohár obnovia v roku 2016, hrať sa bude v druhej polovici septembra v Toronte. Na podujatí sa zúčastnia reprezentácie Kanady, USA, Ruska, Česka, Švédska a Fínska a výbery Európy a mladíkov zo zámoria do 23 rokov. 

Viac o téme: Sponzor
  • Autor: © Zoznam/
  • FOTO: SITA
  • Zdroj: SITA

Súvisiace články

Staršie správy

Videá

 
Staršie správy
Staršie správy
Staršie správy