Saganovi skončila pohodička: Do tréningu sa mu nechce, toto uprednostnil
BRATISLAVA - Hlavným hrdinom ďalšieho spotu i celej kampne Slovak Telekomu je tradične Peter Sagan, ktorého spot zachytáva počas tréningu v modernom crossfitovom centre, kde sa mu však do cvičenia príliš nechce, pretože sleduje so záujmom novinku na svojom tablete. Spot pracuje s nezvyčajnou formou a efektne sa pohráva s perspektívou obrazu. Tentokrát ide o propagáciu nového a inovatívny zákaznícky portál Môj Telekom.
Kampaňové vizuály tiež pracujú so zmenenou perspektívou a využívajú nezvyčajné formáty, ako napríklad výškovo umiestnený billboard. Vizuály tiež odzrkadľujú Petrovu povahu, vďaka ktorej sa každý jeho fanúšik pozerá na cyklistiku a šport určite inak.
Pomocou tohto portálu si zákazník jednoducho vybaví všetko, čo sa týka jeho operátora, pohodlne a online. Od prehľadu a platenia faktúr, cez kontrolu spotreby dát až pod detailné nastavenie doplnkových služieb.
Zákazník tak môže získať úplne nový pohľad na online vybavovanie ako také. A práve nový pohľad je hlavnou témou reklamnej kampane.
- Autor: © Zoznam/
- FOTO: Slovak Telekom; VIDEO: Slovak Telekom
- Zdroj: športky