Barcelona expanduje na americký trh: Toto je ich hlavný cieľ

Ronaldinho otvoril v New Yorku otvoril oficiálnu kanceláriu BarcelonyRonaldinho otvoril v New Yorku otvoril oficiálnu kanceláriu Barcelony Zdroj: fcbarcelona.com

NEW YORK - Ich oficiálne motto je "Més que un Club", čo v preklade do katalánčiny znamená "Viac ako klub". Vedenie španielskeho futbalového majstra FC Barcelona deklarovalo snahu o rozšírenie expanzie na americký trh. Začiatkom týždňa Barca otvorila svoju oficiálnu kanceláriu s obchodným zastúpením v New Yorku.

Katalánci chcú využiť zvyšujúcu sa popularitu futbalu v USA, v zámorí ešte viac spopularizovať svoje hviezdy ako Lionel Messi, Neymar či Luis Suarez a osloviť čo najviac nových fanúšikov. "Veríme, že sa dostaneme na trh s novými subjektmi a nájdeme tu partnerov, ktorí budú chcieť spolupracovať s FC Barcelona," uviedol prezident klubu Josep Bartomeu pri príležitosti otvorenia kancelárie.
      
Agentúra AP informovala, že Barcelona aktuálne spolupracuje so štyrmi americkými spoločnosťami - Nike, Gillette, Gatorade a Black&Decker. Podľa nedávneho prieskumu je šampión Primera Division s 19 miliónmi fanúšikov najpopulárnejším futbalovým klubom v USA. Druhý je Manchester United, ku ktorému sa hlási 17 miliónov priaznivcov.

Viac o téme: FC Barcelona
  • Autor: © Zoznam/
  • FOTO: fcbarcelona.com
  • Zdroj: TASR
Staršie správy

Videá

 
Staršie správy
Staršie správy
Staršie správy