adidas predstavuje svetu spot určený pre Majstrovstvá sveta vo futbale v Brazílii

Leo Messi v prvej scéne reklamy adidasuLeo Messi v prvej scéne reklamy adidasu Zdroj: adidas

HERZOGGENERAUCH - Najväčšie futbalové hviezdy vám dokážu, že keď chcete uspieť na najprestížnejšom turnaji roka, musíte zo seba vydať všetko.

Spoločnosť adidas uvádza oficiálny reklamný spot určený pre futbalový šampionát v Brazílii, v ktorom účinkujú najväčšie futbalové hviezdy ako Leo Messi, Dani Alves, Luis Suárez, Robin van Persie, Bastian Schweinsteiger a Xavi. Spot, známy tiež pod názvom Leo Messi’s World Cup Dream (Messiho sen o majstrovstvách sveta), oficiálne štartuje kampaň adidas #allin or nothing (všetko alebo nič) zameranú na Majstrovstvá sveta vo futbale 2014.

Spot Leo Messi’s World Cup Dream natočil Fernando Meirelles, režisér filmu City of God (Mesto bohov), v spolupráci s Cassianom Pradom za sprievodu exkluzívnej skladby z dielne Kanyeho Westa a môžete si ho pozrieť na https://youtu.be/jR1XQsCiAKE.

Spot, ktorý sa celosvetovo odvysiela počas dnešného polčasu finále Ligy majstrov, všetkých presvedčí, že jediným spôsobom ako získať najcennejšiu trofej v Brazílii je postoj „all in or nothing“.

Film sa začína ukážkou živého sna Lea Messiho, v ktorom jeho hviezdni kolegovia vyvíjajú maximálne úsilie v príprave na majstrovstvá sveta. Súčasne sú odprezentované aj oficiálne adidas kopačky Battle Pack vyrobené špeciálne pre tento šampionát. Vzápätí sa pozornosť presúva na ukážky futbalových momentov, v ktorých hráči adidas ukazujú svoje obdivuhodné schopnosti na ihrisku, dokazujúc nepopierateľnú vôlu dať do toho všetko.

Hráči, fanúšikovia, organizátori a národy sa spoja v túžbe po absolútnom víťazstve. Messi sa zobúdza s vedomím, že je čas na „all in or nothing“ v boji o zlatú trofej.

V závere spotu je fanúšik postavený pred rovnaké rozhodnutie ako Leo Messi, keď sa na obrazovke objaví ponuka s dvoma možnosťami: all in (všetko) tlačidlo a tlačidlo nothing (nič). Po kliknutí na all in získa používateľ prístup ku všetkým adidas novinkám týkajúcich sa brazílskeho šampionátu, ktoré budú prezentované na Twitteri. Po kliknutí na tlačidlo nothing  fanúšik opustí stránku a ukončí tak ďalšiu adidas komunikáciu pre tento turnaj.

Tom Ramsden, Global Brand Marketing Director, adidas football, hovorí: „Tento spot prezentuje postoj #allin or nothing vyzdvihnutím odhodlania a nasadenia, ktoré si takýto  turnaj vyžaduje. Keď do toho dáte menej ako všetko, tak zlatú trofej nezískate. V adidase veríme, že jediná cesta ako uspieť v športe je maximálne využiť svoj potenciál a dať do toho všetko. Sme neopísateľne hrdí na náš spot a na celú kampaň all in or nothing. Spojením kreatívneho prístupu Fernanda, Cassiana a Kanyeho s najlepšími svetovými hráčmi, adidas vytvoril unikátny a autentický pohľad na Majstrovstvá sveta vo futbale v Brazílii."

Spot Leo Messi’s World Cup Dream bude mať svoju premiéru počas dnešného polčasu finále Ligy majstrov a pozrieť si ho môžete na https://youtu.be/jR1XQsCiAKE. Pre viac informácií týkajúcich sa adidas kampane zameranej na Majstrovstvá sveta vo futbale v Brazílii navštívte www.adidas.com/worldcup, alebo sa zapojte do diskusie na Twitteri na  @adidasfootball #allin or nothing.

  • Autor: © Zoznam/
  • FOTO: adidas
  • Zdroj: PR článok

Súvisiace články

Staršie správy

Videá

 
Staršie správy
Staršie správy
Staršie správy